4/3

Vaknade kl 10 av väckarklockan som ringde.. De va bara att kliva upp och sminka sig.. Pappa kom och hämtade mig och Christian kl 11 för då skulle vi upp på park och äta lunch, de va okej.. Hade aldrig ätit i restaurangen där förut.. Sen åkte vi ner på stan och tog en fika med humlan.. och nu sitter jag här och försöker peppa mig själv för att jobba ikväll, jag har ont i ryggen och orkar inte alls vara med människor idag, orkar inte vara trevlig.. Men va tusan, de är bara att bita ihop och vara trevlig mot alla hockey-tokiga människor och låssas som att jag tycker att de är jätte roligt att de är där...

Kommentarer
Postat av: WHERE THE SUN GOES DOWN

Ha en bra dag :)

2010-03-04 @ 14:48:09
URL: http://ampelos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0