14/3

Söndag och solen skiner, jag blir på så bra humör.. Allt är helt perfekt förutom att min rygg inte riktigt vill ge med sig. Men man kan inte få allt här i världen.. Igår så var jag hemma hos mamma och mös hela dagen, älskar att vara där.. Att ligga på soffan och bara bli uppassad, de är inte helt fel..

I veckan så var jag på föräldragruppen, de va väldigt intressant. Vi pratade om allt möjligt, men nästa gång ska vi prata om förlossningen och de känns spännande. Jag längtar... De verkar vara trevligt folk i samma föräldra grupp också och de är ju alltid ett plus..
Nu är de bara 12 veckor kvar tills jag får hålla vårat lilla hjärta i min famn, helt otroligt.. Kan tiden gå lite snabbare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0