1 mars

Då har vi gått in i månaden mars 2010, herre gud va tiden går fort.. Men de tycker jag är bra för då är de snart sommar! :)

Idag har jag jobbat hela dagen, de gick bra.. fast de börjar bli lite tungt att jobba under stressen och att få stå upp i så många timmar, de känns både i fötter och i ryggen! När jag kom hem så la jag mig på soffan som en dö sill och bara slappade.. Skööönt.. Jag har slutat på Lex och har nu gått tillbaka till Max igen, tro de eller ej, men jag trivs bättre på Max.. En gång maxare alltid maxare.. De är iaf min teori..

För varje dag som går så händer de grejjer med magen, såg igår för första gången rörelserna utanpå magen också.. Såg sparkarna och hur hela magen rörde sig, myyyys... De är en otrolig upplevelse som inte går att beskriva.. Jag trodde aldrig att de skulle vara så känslo laddat som de faktiskt är. För varje spark eller för varje liten rörelse så känns de som att hela världen stannar upp, jag njuter varje sekund och längtar bara mer och mer för varje dag som går..

Kommentarer
Postat av: Anna

va mysigt med å kunna se utanpå magen :)

i min mage har de börja bli full rulle med.. ha börja ha lite koll när den är vaken å sover :)

//Anna (malins syster)

2010-03-04 @ 14:12:10
URL: http://ishinkstankar.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0