Natt helg..

Fredagen är nu avklarad och jag klararde att jobba till 07 imorse, de va drygt, men de gick de med. När klockan slog 04 så tänkte jag att nu skulle jag ha stängt om jag var kvar i Luleå. Ha ha.. Men de gick de med. Hade ganska lugnt och jag fick så i köket de senaste timmarna och jag blev faktiskt lite imponerad av mig själv. de gick faktiskt riktigt bra. Klarade en mindre rusch själv.  Har sovit riiktigt länge idag, vaknade kl 15, men sjukt ont i ryggen, dessa sängar är inte skönt om jag säger så. Idag är de jobba som gäller igen 22-07, men de går faktiskt ganska fort att jobba dessa tider. Jobbar med ett härligt gäng så.

Pratade med restaurangchefen här nere idag om att jag kanske ska få åka hem tidigare, skulle inte de vara underbart? Måste höra med restaurangchefen hemma i Övik också för att höra om de har några timmar att ge mig nu i maj, så jag inte står helt ledig för de vill jag ju inte. Måste ju inkasera. Ha ha.. Men det skulle iaf vara helt underbart om jag fick åka hem tidigare. Förstår egentligen inte vad jag gör här nere, alla deras assistenter som jobbar här i Göteborg har tidigare varit assistenter på någon annan ort i Sverige, vissa har faktiskt jobbat längre än mig.

Jag känner så kluven här nere, jag vill bara hem och jag då menare jag hem nu.. Men andra sidan så är det bara 3 veckor kvar. Ska jag åka hem eller ska jag stanna? Jag måste stanna minst i en vecka till iaf. Aja, vi får se hur allt slutar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0