28 maj 2009

Är sjukt trött idag, men samtidigt så vill jag inte sova bort hela dagen, även fast jag måste sova lite till innan jag börjar. Jag jobbar nämligen 22-07 idag.. Skit drygt, men de kommer väl att gå bra. Ska blir spännande och se hur deras försäljning ser ut på kvällarna..

Har suttit och funderat på vad som egentligen hänt mig under dessa senaste månaderna, både bra och dåliga saker. Men egentligen så har det inte hänt så himla mycket.
*Jag har varit utomlands med famiijen, mysigt var de.*
*Jag har varit ganska mycket hemma i Övik (haft ganska mycket hemlängtan)
* Festat ganska mycket. ( Jag har fått en minneslucka för första gången, illa)
*Jag har gråtit en hel del, ibland utan orsak
*Jag har  bestämmt mig för att flytta hem, hittat en gullig liten lägenhet hemma i Övik.
*Jag har umgåtts med underbara vänner
*Jag har blivit kär på nytt, helt underbart.. Är på rosa moln, la la laaa..
* Jag har åkt till Göteborg (jag är i Göteborg just nu)

Saker jag vill göra
*Jag vill tatuera mig
*Jag vill åka hem nu
* Jag vill åka utomlands igen
*Jag vill komma med i TEAM 20
* Sluta röka och snusa helt och hållet (ska försöka göra det nu när jag är i Göteborg)

Kommer inte på fler saker just nu, men de kommer nog fler.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0