Söndag.

Mina långa natt dagar är nu över och konstigt nog så har de gått riktigt fort, nu ska jag bara jobba ikväll sen så är jag ledig måndag. Känns skönt... Kvällen började visserligen ganska segt, men på engång som jag fick ett sms av någon speciell att han ville att jag skulle ringa så blev allt mycket lättare, jag skuttade omkring resten av kvällen/morgonen. Idag är de match på ullevi, så de blir nog lite folk. Roligt för går tiden fortare.

Har haft en långt samtal med min mamma precis, jag saknar henne. De  var ett  tag sen vi sågs nu, hon har ju skaffat sig hund, ska blir roligt att träffa den lilla sötnosen. Snart får jag flytta in i min nya lägenhet också, happy:)..

Solen skiner här i Göteborg idag, kanske ska ta och utforska Göteborgs gator innan jobbet.

Jag saknar dig så mycket, vill bara komma hem till dig. Imorgon får vi svar, håll tummarna nu!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Vilka skitarbetstider du verkar ha...! :(

2009-05-10 @ 19:40:09
Postat av: Johanna

Håll ut, nu är det inte länge kvar tills du får åka hem till Ö-vik! :)

2009-05-10 @ 21:47:47
URL: http://losemybreath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0