Snart hemma..

Natt helg, igen.. Men de känns ändå helt okej, jag ska ju faktiskt bara jobba 2 pass till här nere sen åker jag hem:).. Jag var ute i torsdags och hade jätte skoj, men tyvärr så gick min mobil sönder, crap. Igår var jag på Liseberg och shit va roligt jag hade,men jag var bakis. Gick spökslottet och blev så himla rädd, ha ha.. Vi alla skrek som om vi hade spöke, eller de gjorde vi ju. Ha ha.. Idag har jag börjat packa inför min hemresa, förstår inte hur jag ska få med mig allt hem, min väska är överfull, jag kommer att få lägga kläder i handväskan också.

Nu ska jag ner i tvättstugan och hämta min tvätt sen slappa innan jobbet!

Vem vinner ikväll? Mina topp 3 är Norge, Turkiet, Sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0