Min första dag

Min första dag gick bra, men de kändes som att man mest stog och kollade, vi var så sjukt många, men de är väl så när de är en ny restaurang. Kände mig som en nybörjare dock, men så är de väl när man kommer till en ny restaurang och nytt kök och ett helt annat beställnings sätt.. Imorgon är det jobba som gäller igen och tur är väl för då känns inte minuter som timmar..

Har sjuk hemlängtan idag, vill bara åka hem till Övik nu, nu på engång.. Dagarna går sjukt långsamt, och jobbigare är de bara för att alla andra tycker att de är sjukt roligt att vara borta och kallar detta för "semester".. Men jag längtar bara efter dig, att komma hem och bara vara runt dig varje dag, varje kväll och sova med dig. 

Ska snart sova, äntligen.. Jag är trött som bara den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0