Min första dag

Min första dag på Max Örnsköldsvik är nu avklarad, och de gick faktiskt riktigt bra. Det är riktigt bra folk som jobbar och rolig stämning, de var inte en tråkig minut. Har stått både i kassan och i grillen, grillade egentligen första gången till en rusch när man har drive-in och de gick super, trodde att de skulle gå åt pipan, men icke! Nu efter dagens arbetspass så känner jag mig trött och mör i kroppen, skulle jag lägga mig ner så skulle ja somna på stuts.

Imorgon är jag ledig igen, men inte får jag sovmorgon för det inte. Jag ska nämligen ut till Bjästa kl 08,00 och fixa lite.. Men man ska väl fånga dagen när man är ledig, eller hur?
Har ingen kabel till min kamera, därför får ni inga bilder. Den ligger nerpackad någonstans i mina kartonger som väntar på att bli uppackade, men de får vänta tills i juni.

Nu ska jag ut till syster yster och fika.

Kommentarer
Postat av: angelica

Såklart det gick bra vännen, du är bäst!

2009-05-26 @ 16:59:13
URL: http://dylikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0