Göteborg

Då var man i Göteborg då, här våras det för fullt. De är gröna gräsmattor och gröna träd, mysigt. Bor ganska centralt, tar ungerfär 20 min att gå till restaurangen som ligger i gamla/nya ullevi. Imorgon är jag ledig så jag ska nog ner på stan och kolla in läget och ta en fika med Anna. Har nu lämnat Luleå, och ska jag vara ärlig så känns det faktiskt riktigt tråkigt. Festade igår med vänner från Luleå och ja, ni är underbara.. Jag längtar redan tills jag får åka hem, jag saknar dig redan och jag är sjukt kär i dig!


Jag och Lene på Allstar


Christian och jag


Stina, Johanna och Robin

Kommentarer
Postat av: Angelica

Wow! Snygg brud! :)

2009-05-04 @ 07:38:56
URL: http://dylikt.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack detsamma :) Ha det så underbart nere i Göteborg nu!

2009-05-04 @ 08:25:24
URL: http://losemybreath.blogg.se/
Postat av: Storasyster

Gud vad fina ni är. Och du, du är så himla vacker!! Min söta syster! Saknar dig. Puss puss

2009-05-05 @ 23:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0