Frågan är?

Vad händer egentligen om 10år? Det kan man fundera på i all evighet, man undrar alltid vad som kommer att hända. Jag är väldigt nyfiken av mig, och tänker ofta undra vad som hade hänt om jag hade gjort si eller så. Men den frågan kommer jag aldrig få svar på. Vem ringde Alexander Graham Bell när han skulle testa telefonen? Det finns mångra frågor, men inga svar. Jag är verkligen en tänkare ibland.

Jag har inte gjort någonting idag, suttit och kollat på tv. Kollat på reprisen från Eurovision song contest, Sverige gick vidare, kommer dett bli bra? Ris eller ros?


Till middag idag blir det kycklingwraps med guacamole och till efterrätt en lyxshake från Max ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0