Familjen, vad gör man utan den?

Jag har verkligen världens bästa familj, en pappa som är helt underbar, han har passat mina katter nu i 1 1/2 månad utan att klaga, han tycker nog att det är ganska roligt. Han ska hämta mig i Sundsvall på måndag utan problem, det var som en självklarhet för honom.Han ställer alltid upp, i alla situationer. Har en underbar mamma som lyssnar på allt när man vill prata, hon förstår. Jag kan verkligen ringa henne vilken tid på dygnet som helst och hon svarar alltid glatt.. En stora syster som är väldens bästa. jag vet verkligen inte vad jag skulle gjort utan henne. Hon har alltid funnits och lyssnar jämt. Hon är bäst. Två bröder som tror att de är min extra pappa, de ska skydda lilla syster, tyckte de va oerhört jobbigt när jag var yngre, men nu är de bara gulligt.  Jag är både moster och faster åt världens bästa barn, även gudmor åt en söt liten flicka. Ni får verkligen min dag att bli mycket bättre.
Tack för att ni finns..




Kommentarer
Postat av: angelica

haha ja, din familj är verkligen underbar! Visst är det härligt när man blir äldre, när man uppskattar familjen mer?! :)

2009-05-13 @ 15:53:44
URL: http://dylikt.blogg.se/
Postat av: jessica

Helt underbart när man äntligen har börjat uppskatta den på ett annat sätt ;)

2009-05-13 @ 18:57:20
URL: http://jessicasell.blogg.se/
Postat av: Storasyster

Gullevännen min. Älskar dig så oerhört, min underbara lillasyster.

2009-05-15 @ 11:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0