4 st för att få tag i en glass och burgare..

Fyra McDonald's för att fåm tag i en Mcfeast bacon och en mcflurry.. På den första hade de ingen mcflurry, gick då vidare till näste där de inte hade kött , snälla de säljer hamburgare så varför har man då inte kött? Jag hann beställa min flurry, men på engång vi fick reda på att dom inte hade kött som Katja ville ha så ville jag göra ett återköp, hon som jobbade blev sur, men vad tror hon egentligen? Att jag ska ta med mig den på nästa Mcdonalds eller? Vi traskade vidare till nästa, vilket var stängt. Så de var bara att fortsätta att leta, tillslut hittade vi en till och där fanns allt, tack och lov, men då var dom dyrare än andra Mcdonalds, hur kan det gå till? De slutatade väl iaf, efter mycket traskande...

Max, mycket bättre, allt finns iaf;)

Kommentarer
Postat av: Stina

Hej hej.. hoppas allt är bra dar nere.. varför ska du fara tidigare.?? tack för senast det var trevligt.. kraam stina



2009-05-12 @ 03:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0