090514

Deginen är nu fixat, vad tycks? Visst blev det bra?
Har fått erbjudandet om att jobba ikväll, men jag vet inte om jag är så sugen på det eftersom jag och Cissi hade bestämt att vi skulle gå ut ikväll, det är ju faktiskt min sista lediga kväll i Göteborg så jag tackar nog vänligt nej till att jobba ikväll.



Nu är det bara 4 dagar kvar, 4 ynka dagar tills jag får komma hem och mysa med C. Underbart! Jag saknar dig!
Jag saknar lilla Övik nu, förut när jag bodde där så uppskattade jag inte alls Övik. Jag sa hela tiden att jag skulle flytta därifrån och aldrig komma tillbaka, men vi ser hur det gick? Jag vill aldrig flytta från älskade Örnsköldsvik igen, never.
Nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir det stan och mys med Anna. Myspys!

Kommentarer
Postat av: angelica

well, i got your point. jag kommer inte flytta från övik de närmsta åren heller! :p

2009-05-14 @ 12:51:43
URL: http://dylikt.blogg.se/
Postat av: Johanna

snyggt =)

2009-05-14 @ 18:50:44
URL: http://losemybreath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0