Tjuvläs!

En liten rolig grej när man har lite tråkigt!


Gör såhär


1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till 10 och skriv av SMS:et
4. Gör likadant på varje fråga


Vad skulle du säga om du fick reda på att din pojkvän varit otrogen?
Det är okej. Ja, det var tråkigt! Hur är det med dig?

Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Dito

Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
På Scandic, bara att höra av sig när du är här..

Vilket SMS blev du mest berörd av?
Jepp. Ja ikväll är det fiesta =)

Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Mjaa.. Jag vill också det. Jag känner mig bättre iaf=)

Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
Då rullar jag dit

Vad vill du höra mest av allt?
Gör så! Love, puss puss

Din romantiska replik?
Ligger ett busskort här som det står Emma på, =O

Vilken raggningsreplik funkar på dig?
Den norska pojken drog av tjejen trosan och såg att hon var rakad! -Ikke noe ull, utbrast han? Flickan tittade på honom och sa: - Ska du knulla eller virka?


Vad är det mest fruktansvärda du nånsin har hört?
Jo. Det är bra med mig med. Gissa vem som flyttar in ovanför johan.  Lite sjukt.

Nu har ni fått tjuvläsa mina sms, intressant eller hur?

 

Hittade denna roliga lista på min vän Angelica´s blogg! Checka in den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0