Tisdag!

Jag är verkligen usel på att uppdatera denna blogg, sorry.. Har nu jobbat i 7 dagar i rad så jag känner mig ganska mör i kroppen, så de kommer att sitta fint med två lediga dagar nu.. Har ett rullande schema på jobbet och typiskt så ska min natthelg infalla just på påskhelgen och även valborg, jag vill inte jobba natt båda dessa helger  i år igen.. Jobbade precis likadant förra året så jag tror nog att jag måste ta ett snack med min chef om detta. För om de blir så att jag måste jobba dessa helger så har jag jobbat alla stora helger sen nyår, natt dessutom! Orättvist tycker jag! Eller?

Testade ett par super söta skor idag som jag blev förälskade i, de roliga var att jag tyckte att de såg roliga ut först så jag skulle bara testa för skoj skull, men när de väl satt på foten så sa det klick mellan oss. Men de är en sak som gör mig lite skeptisk och de är att de är vita tygskor, så alltså kommer de att vara fula på engång. Så vet inte riktigt om de är värt de. För de är inte vilka tygskor som hellst, de måste alltid vara rena och fina och jag vet inte om jag kommer att lyckas att ha de vita för all framtid, Vi får se om de står i min hall imorgon!

Har planerat hem en resa i april nu, de ska bli mysigt att få komma hem innan jag åker ner till Göteborg. Ska kolla tapeter och fixa lite innan jag flyttar hem så att bara är att börja tapetsera när jag får nycklen till lägenheten. Tillbaka till Göteborgs resan, allt gick så fort när min biljett blev bokad så det blev bokat en biljett för mig tillbaka till Luleå och de ska jag ju inte riktigt så jag var tvungen att boka en ny och de känns väl sådär, det blev en till Sundsvall (sas har direkt flyg från Göteborg till Sundsvall) för de va så satans dyrt att flyga med högakustenflyg, 1295:- från Arlanda, så nej tack! Går verkligen och räknar ner nu inför min resa och flytt.. Lämnar Luleå den 3 maj och det känns helt underbart.

Nu ska jag släpa mig själv till badrummet och tvätta av mig sminket och krypa ner i min sköna säng och bara njuta av att vara ledig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0