Mys!

Det har varit en bra dag såhär länge, jag vaknade vid 10-tiden, klev upp och kände mig på strålande humör. Jag började storstäda min lilla lya, torkade bort varje litet damkorn, damsög, torkade golven och bytte gardiner (jag gillar inte tanken av att låta som en gammal tant).  Nu är det rent och det luktar gott också, jag älskar det! Åkte in till stan och mötte upp Emelie, tog en fika och gick och köpte ansiktsmasker med doft av chocklad, dessa ska användas ikväll. Jag och Emelie ska nämligen ha en myskväll med ansiktsmasker och godis. Skönt att faktiskt ta det lugnt en fredag också. Men imorgon är det fest som vanligt en ledig lördag. Anna ska ha hejdåfest, de ska bli skoj att vara hos henne.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0