Män som hatar kvinnor

Dagen började med att jag vaknade vid 11 tiden, hur skönt som hellst! Åkte in till stan och mötte upp Emma, vi gick på åhlens cafét och fikade, sen var jag tvungen att rusa (skulle på synundersökning för nya linser, jag har fått sämre syn). Sen fortsatte våran fika, men då kom även Anna, Sebbe, Robin och Johanna.. Super mysigt.. Gick till jobbet och hämtade upp Emelie kl 17, hon och jag gick ner och köpte biobiljetter till Män som hatar kvinnor, filmen började kl 18,00.. Vi köpte popcorn i lugn och ro, gick sedan och satte oss för att göra oss klara för film, då kommer ett par som påstår att vi tagit deras platser, vi kollar på våra biobiljetter och mycket riktigt, fast vi hade båda dessa platser, hmm.. Vi fick byta och tur va det, vi fick bättre=).. Jag har inte sätt en så bra film på länge, ni måste se den.. Så gripande!..
Imorgon är det p-fest! Skoj, skoj skoj...


Kommentarer
Postat av: Angelica

Boken är också asbra! ^^

2009-03-04 @ 12:41:01
URL: http://dylikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0