En månad kvar.

Jag börjar att längta mer och mer tills jag sitter på planet ner till Göteborg, de ska blir så roligt med nya utmaningar och förhoppningsvis så kommer jag lära mig något nytt om mig själv och mina kunskaper. Känner att just nu kliver jag upp och går till jobbet och drar ännu ett sträck i min kalender när jag går och lägger mig, en dag mindre, nu är det bara X antal dagar kvar. Som ni alla redan vet så flyttar jag hem till underbara Övik efter min tid i Göteborg, så jag kommer bara att vara Luleå bo i ca en månad till;).. Underbart!!!

Tack mamma för att du ringde imorse och väckte mig!
(Jag visste inte att det skulle ställas om till sommartid idag, så jag hade försovit mig om det inte vore för min mor) Tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0