En helg mindre..

Sitter och funderar på vad livet var enkelt när man var liten, man bodde med sina nära och kära. Hade aldrig räkningar att tänka på, fick maten serverad på bordet och man gick till skolan mån-fre och var alltidd ledig på helgerna, jag vill tillbaka.. De som var svårast då var att jag och A fick låtsas att våra cyklar var hästar för att våra föräldrar vågrade att ge oss en häst (jag förstår nu varför vi inte fick någon).. Haha, kom och tänka på när jag och min barndomsvän var ute i skogen och lekte på vinter och då såg vi helt vanliga kattspår, men fick då för oss att det var ett lodjur, så hem till A och leta i hennes pappas jägarböcker för spår efter djur.. Haha, vi var söt när vi var små, vi hittade alltid på något att göra.

Min jobb helt är nu över och de känns skönt, en helg mindre nu innan jag flyttar.. Det går sakta men säkert framåt.. Imorgon är det jobb som gäller igen, men då är det kvällstid.. Innan jag börjar imorgon så ska jag ha en mysig dag med min mamma innan hon åkerm, äta lunch och shoppa lite kanske.. De känns tråkigt att hon ska åka, man har blivit van att hon är här nu.. Men snart kan jag vara med henne när jag vill.. Nu ska jag underhålla min mamma!

Förresten, köpte en skit snygg jacka och ett par snygga jeans i fredags!
Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha, den där spårboken bläddrades det mycket i ;)

2009-03-23 @ 08:37:54
URL: http://dylikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0