25 Juni 2009

En solig och riktigt varm dag, jag jobbar kväll.. Usch, jag känner att jag skulle vilja vara ledig och vara ute och njuta av sommarkvällen, men är iaf ledig lördag och söndag, och vem vet, kanske de blir en liten tur ut till Ulvön på söndag med min pappa.

Är fortfarande sjuk, men har varit ute i sommar värmen ändå, kan ju inte vara inne nu när det nästan är varmare att vara inomhus.  Har suttit nere i gästhamnen med min pappa och ätit glass, det är bland det bästa man kan göra på sommaren, ingen sommar utan en god glass från hamnen, njuta av värmen och kolla på människor och självklart alla fina båtar som kommer in. Är lite bränd på näsan, men vad är en sommar utan en solbränd näsa?

Tycker otroligt synd om Anna som är Restaurangchef uppe i Luleå på en Max restaurang, Max Midgårs har tyvärr brunit ner idag, gick inte att rädda så nu är det en mindre Max rest i Luleå, alla mina tankar till personal på denna rest. Hoppas att det kommer att lösa sig på bästa sätt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0