23 JUNI

Känner att jag varit helt tom, inte haft något att skriva om, jag har inte haft något behov av att skriva av mig.

Nu är vi inne i slutet av juni och värmen har precis kommit, blir detta en bra eller dålig sommar? Ja du, det återstår och se. Jag har hunnit med en sväng ut till Ulvön och har övernattat där hos min syster och hennes sambo med barn, super mysigt. De bor där ute nu under sommaren, jobbar på de super fina hotellet som är nyrenoverat. Ni måste se det!

Har gått och blivit sjuk också, inte alls roligt. Hosar som en tok och har ont i halsen, hoppas bara att jag blir frisk till helgen då det är hamnfesten, mycket folk i rörelse då. Så alltid roligt att vara ute på stan då.

Nu ska jag dansa med duschstången, jag ska bli blööööööööööööt;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0