Ett jävla nattåg!

Jag är trött, jag är less och jag är hungrig... Jag sitter på ett nattåg som är försenat och jag är rädd att vi kommer att missa vårat tåg som ska ta oss från Stockholm till Göteborg... Vi hade 50 min marginal, men vi är för fasen försenade pga, ett jävla godståg som fastnat i en backe, om de inte kan köra upp för en jävla backe så ska dom inte ut och tuffa heller, tycker jag! Ursäkta mitt språk, jag är less... Jag kan inte sova heller, de är en oskön säng, men en filt som luktar, ja vad vet jag?! Aldrig kännt den doften förut, en kudde som tar mig upp till taket och jag får nackspärr, hög som ett höghus..  Men man ska väl inte klaga, eller jo de ska man.. Man får klaga...
Men när vi äntligen är framme i Göteborg, så blir det shopping, det blir öl, mysa fikaställen, god mat och massa massa mys. Jag ska bara gå runt och vara glad och lycklig och hålla Christians hand och aldrig mer släppa den!

Tack för mig!


Kommentarer
Postat av: angelica

SEMESTER! Ha så jävla kul du bara kan i GBG så tar jag hand om Övik, och hälsa Christian! :) PUSS

2009-07-22 @ 09:19:32
URL: http://dylikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0