That's not my name

Nu är det snart jobba som gäller, klev upp ganskaa tidigt idag så jag känner mig ganska trött, sen så åkte jag och åt lunch på jobbet, så typiskt att befinna sig där hela dagen lång. De kommer nog att bli en ganska tuff kväll idag, men ibland så får man ha det så också. Imorgon så ska jag jobba ett kort pass, sen så är det fest som gäller, tjoho.. Jag ska vara fokuserad och mycket medveten. De  blir nog inte så hårt utan mer för att träffa lite folk och dansa av mig lite. Får se vart vi går. Tydligen så har både Cleo och Magma stägnt pga renovering, så det återstår bara Olivers, haha.. Jag måste ta tag i min träning till veckan också, jag måste bli snygg inför våran resa. Äta nyttigt och verkligen sluta äta på jobbet! Fy på mig!!.. Pommes och dipp, man blir tyvärr inte smalare och snyggare av det! Utan mer rund och god... Nu ska jag ta tag i detta, i allt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0