I dont care..

Jag hatar verkligen min dusch, har ringt min hyresvärd ett flertal gång angående duschen.. För när man duschar så växlar det mellan iskallt eller kokhett, så man kan inte stå och njuta i duschen precis. Det blir korta duschar. Jag är så sjukt trött, funderar faktiskt på att krypa ner i sängen med datorn i knät och kolla på en film och bara slappa ännu mer för imorgon så  ska jag vara pigg och glad..

Jag förstår mig verkligen inte på dig, hur tänker du egentligen? Äh, jag ska inte bry mig mera för du är inte värd det. Det är inte värt att sitta hemma och fundera, jag förstår egentligen inte varför jag slösar energi på att skriva om dig nu heller. Jag orkar inte, för nu är det slut. Jag bryr mig inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0