Haparanda/Tornio

Igår så var jag i Haparanda/Tornio med Daniel och Emma, dagen började med försovning, skulle hämta Emma kl 10.00, men inte dök jag upp då, utan jag kom vid 11 istället, trött ibland. Våran lilla utflyckt började i Finland på den ny byggda gallerian, gick bla på Alko, inhandlade ingen alkohol, eller Emma gjorde, Sen så gick vi mest runt och kollade. Emma och Daniel hittade en munkbutik, de hade de flesta munkar man kunde hitta, stora som små, men glasyr och med socker (de va lyckliga), sen så fortsatte våran resa tillbaka till Sverige och till Ikea, köpte bla en lackhylla som jag ska ha ovanför sängen, en skohylla och nya handukar. Bara nyttiga köp. När vi var klara på Ikea så bar det iväg på Candy World, de är näst intill ett måste när man är där. Där finns de godis för alla smaker, stora godisar och små. Men jag köpte faktiskt bara en liten godispåse för 10:- (är faktiskt stolt över mig själv). Åkte sen hem och åt en god middag med mina söta små vänner!

Idag så har jag jobbat och faktiskt inte gjort något mer, kollat på Let´s Dance, vissa är duktiga och vissa inte. Nu måste jag nog krypa ner i sängen för jag börjar jobba  kl 08 imorgon, typiskt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0