En dag i taget så ska du se att det säkert blir bra!

Dagen har varit super bra! Vaknade vid 09, började jobba vid 11 och mitt arbetspass gick riktigt fort idag, slutade vi 17 tiden, gick på stan och shoppade lite, på rea dessutom! De var de första jag köpte sen jul. Riktigt nöjd över mig själv. Det blev 3 tunikor och ett par leggings. Man kan aldrig ha för många leggings. Har säkert 6 stycken, men eftersom leggings är det enda jag använder så är det bra att ha. Fikade med Danne på Sub&co, en ost och skink macka med varm chocklad till, mycket gott i detta ruskiga väder. Sen så åkte jag hem slängde på mig myskläderna och kastade mig ner i soffan och kollade på mina onsdags-program.. Haha.. Imorgon är det jobb som gäller igen, de blir nog en skön dag imorgon också, om inget hemskt händer förståss ; )..
Nu ska jag tvättade av mig sminket, borsta tänderna och faktiskt kasta mig ner i sängen och läsa min tidning jag fick på posten idag!

God natt lovers!


Kommentarer
Postat av: Emma

haha jag köpte också ett till par leggings idag. varför ha osköna jeans när man kan ha leggings liksom ;)

2009-01-22 @ 00:41:24
URL: http://thatsjustfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0