Efter regn kommer solsken

Nu är ännu en onsdag avklarad och min dag har varit bra. Jag har jobbar som vanligt, men de har gått super ikväll.. Imorgon så har så ska jag luncha med en kär vän, de ska bli mysigt, sen är det jobb igen som gäller. Skulle egentligen vara ledig på fredag, men har tagit på mig ett extra pass, aldrig fel. Sen är jag ledig hela långa helgen. Skönt.. De blir nog fest som vanligt, haha.. Men hur lever annars en singel tjej i min ålder? Äter, sover, jobbar, festar. Helt perfekt.. Nu är det bara drygt en månad tills jag åker utomlands med min kära familj, de ska bli spännande. Men samtidigt innebär det att jag kommer snart att bli utan bil igen, damn.. Ska se om jag kan ta mig råd att köpa en bil när jag kommer tillbaka.

Nu ska jag sova så att jag är pigg och glad imorgon! En ny dag, men nya utmaningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0