20090122

Dagen började med försovning, inte bra! Men de gick bra tillslut det med, stog på jobbet osminkad och helt nyvaken över lunchen (tur att det inte var så mycket folk). Dagen på jobbet gick fort som attans idag. När jag slutade tog jag åt en maxburgare med den otroligt goda hot chipotle såsen på, rekomenderar starkt den nya burgaren.. Gick ner till bilen och nu sitter jag här, ska snart ta och bya  sängkläder och duscha, men jag måste bara få lite energi till att ta tag i saker, jag är trött idag! Mycket trött.!

Får se om ni får en uppdatering senare ikväll, den som lever får se. Det är väl så man brukar säga?;)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej sötnos! Piggare idag?

Tänkte ringa dig ikväll, är du ledig? pusskram

2009-01-23 @ 06:55:21
URL: http://sjusadeles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0