20090107

Idag så måste jag hinna på Ticnet innan jag börjar jobba, börjar kl 16 idag.. Jobbar kväll (jag vill inte) jag jobbar mycket hellre dag! Men men.. thats life.. Igår så var jag bakis som attans, trodde att jag skulle dö när jag jobbade.. Men man mår som man förtjänar. Har ringt min hyresvärd idag igen angående duschen får hoppas att han fixar det snart nu. För jag vill ta långa och sköna duschar nu, inte springa in och ut för att jag måste. Är ledig till helgen, de känns nice, de blir nog fest om jag känner mig själv rätt, men egentligen så skulle det nog vara bästa att avstå. Men vad ska man annars göra, sitta hemma och kolla på film och trycka i mig godis, aldrig..

Har funderat lite fram och tillbaka på min framtid, om jag ska flytta hem eller inte.. Men egentligen, vad ska jag göra hemma i övik? Visst, jag har min familj och mina vänner, de är trygt och jag känner till staden utantill..Luleå då, vad har jag här? Jag har mitt jobb, min lägenhet, Emma och andra super söta arbetskamrater, men ingen trygghet. Jag måste nog fundera vidare på detta och ta ställning till vad jag vill göra i framtiden.

Kommentarer
Postat av: anita-kleven

flytta hem kram

2009-01-07 @ 21:17:35
Postat av: Anonym

flytta hem kram

2009-01-07 @ 21:18:52
Postat av: Angelica

Kom till stockholm! Jag behöver någon att skratta med och du är perfekt! ^^ Puss

2009-01-11 @ 23:15:49
URL: http://sjusadeles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0