2009

Det nya året i full gång! 20090101.. Året började tyvärr inte så bra.. Jag brände mig 5 gånger på jobbet, så nu är jag märkt på armen.. Känner mig bakis idag, de blir så konstigt när man jobbar natt.. Hela kroppen blir så mör.. Nu ska jag försöka hålla mitt nyårslöfte.

Sitter här och kollar på nyheterna, de pratar om gravida kvinnor med ätstörningar. Detta är så hemskt. Vad har hänt med vårat samhälle? Alla ska vara så smala och snygga. I vilken tidning man än läser så kan man läsa om olika bantningsmetoder och hur man tappar kilon fort. Egenligen så kan jag inte säga att jag är så mycket bättre, självklart så skulle även jag vilja vara några kilon lättare. Men egentligen, duger vi inte som vi är? Kan vi inte bara leva?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0