Piteå

En mycket skön ledig dag har jag haft, vaknade runt 10 och var riktigt pigg. Klev upp och skickade ett sms till Emma. Jag hade en skön idé om att åka till Piteå och fördriva våran lediga dag där och så blev det. Det finns ju ändå inget mysigt café nu när Roasters är stängt för renovering, så varför inte åka till Piteå och dricka kaffe istället. I det stora hela så har detta varit en underbar dag, lugn och skön. Gick på Gina Tricot i Piteå och hittade en fin liten svart väska på rea, perfekt för min utomlandsresa som börjar nästa vecka!..

Nu ska jag sova och drömma sött om just dig!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gina Tricot i Piteå är faktiskt bra mycket bättre än det i Luleå ;)

2009-02-03 @ 00:06:45
URL: http://losemybreath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0