Next stop Cran Canaria

Ingen uppdatering på en dag eller två, förlåt. Jag har haft fullt upp med att jobba, packa, sova, äta och titta på tv. Haha. Men skämt och sido, mina dagar har varit ganska fulla med det ena och de andra. Befinner mig nu i Övik för att tillbringa natten här och imorgon så åker jag till Gran Canaria med familjen=).. Hola Reino de España! De ska bli så roligt och jag längtar verkligen. Väskan är packa, naglarna målade, håret fixar. Allt är klart!

Från en sak till en annan, jag trodde seriöst att jag skulle dö idag! Har kört från Luleå till Övik idag, det var otroligt mycket snörök mellan Piteå och Skellefteå och jag vågade inte köra om 2 lastbilar och en personbil som låg framför mig eftersom jag inte såg ett skit rent ut sagt. Så jag låg och puttrade 80-90 nästan hela vägen där i mellan, tillslut blev jag less så ca 2-3 mil norr om Skellefteå så blev det 2 körfällt och jag vet att det är så hela vägen fram till S, så jag trycker på gasen och gasar upp till 110km/h (det var 110 väg så jag körde inte för fort=D) när jag är halvvägs om den sista lastbilen så ser jag en brun sak med långa ben komma springandes mot mig, en älg, jag kunde inte bromsa och svänga in mellan lastbilarna (lastbilarna låg för nära varandra och det var omöjligt att tränga sig in) så jag hade ett val, gasa.. Jag hann precis in framför lastbilen när denna älg passerar mig.. Jag lovar, jag skackade efteråt!.

Nu dröjer det nog innan ni får nästa uppdatering, jag ska sola, bada, dricka underbara drinkar och bara njuta av värmen!

Adios!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Men gud vad hemskt :/ Änglavakt!

Ha så kul utomlands vännen, ring när du kommer hem! puss

2009-02-12 @ 11:27:36
URL: http://dylikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0