Jag är så smart ibland, eller?

Haha, idag har jag jobbat och det hände en mycket rolig grej. Ibland så är jag inte så säger jag saker utan att tänka, men i detta fall så blev det bara roligt. På jobbet om någon vill bya till tex ramlösa istället för vanlig dricka och de säger till i efterhand så måste man göra ett återköp och sedan göra om allt från början, och det är ju inte så svårt, men de vi kräver är ett namn och ett telefon nr på kvittot för att ha ett "intyg" på att allt gått rätt till,

Gäst - Oj, jag glömde säga till, jag vill ha en Ramlösa istället
Jessica - Okej, inga problem, måste bara göra ett återköp
Gäst vimlar lite med ögonen och tycker att det är allmänt jobbigt
Jessica - Så då var det fixat, behöver bara namn och telefonnr på baksidan av detta kvitto, tack
Gäst - Namn och telefon nr?
Jessica - Du  kan vara lugn, de är inte så att jag kommer att ringa dig ikväll precis.
 Som tur så blev det ingen pinsam stund utan vi båda utbrast i skratt och tyckte de hela blev lite skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0