Fredag!

En hyffsat bra dag, jobbade till 19.30, ganska mycket att göra hela tiden! Men tillslut så slog klockan in och jag fick gå hem! Har fixat med min hylla och mina lampor som jag har vid sängen nu på kvällen. Gick över till Emma när jag var klar med detta och Anna, Emelie kom dit också. Brudarna skulle ut och och roa sig medans jag var tvungen att gå hem och sova (boring), ska faktiskt upp och jobba kl 08 imorgon, men imorgon kommer det att vara så skönt att vakna hela pigg och allert, inge bakis.. De ska bli roligt att träffa Emelie imorgon när hon ska jobba och se vilket humör hon är på. Fast jag tror att hon kommer att vara lika glad som vanligt. Nu måste jag sova, ska upp om 5 ½ timme.. God natt!

Kommentarer
Postat av: Stina

Hej.. hoppas allt ar bra.. halsa alla maxare.. ge dom och dih sjalv en stor kraam...





puss a kraam

2009-02-08 @ 12:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0