Fika, äta, fika

Vaknade kl 08 imorse, klev upp och åkte på jobbet och drack varm oboy med brudarna (Emma, Johanna och Linda). Sen följde Johanna med hem till mig för att kolla hur jag bodde och så. När jag väl var klar klar med mitt hemma-fix så åkte vi hem till Robin och Johanna, eller de var väl inte bara att åka hem dit utan fick leta parkeringsplats i all evighet, jag ville inte parkera så långt bort från dem eftersom de har snöat och blåst hela dagen idag, så de var inte så trevligt att vara ute. Gick sen vidare till våran vackra restaurang och käkade lite lunch, Anna kom och mötte upp oss när vi hade ätit klart och vi gick vidare till Mat&Prat för att dricka kaffe, när Emelie och Daniel hade slutat jobba och skolan så kom även de förbi. Det var min dag innan jobbet idag, kort så så gjorde jag inte så mycket annat än att äta ochh fika innan jobbet. Men det har varit en mysig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0