En torsdag i slutet av februari

Jag måste städa, diska, tvätta, packa upp min resväska och tusen andra saker. Men just nu så skuter jag bara upp allt, de är mycket roligare att bara ligga i soffan och nöta Prison break och åka till stan och bara kolla på folk. Jag glömmer bort medans jag är hemifrån att allt detta måste göras, men på engång jag kliver in innanför dörren kommer alla måsten tillbaka. Jag är så avensjuk på att som är så organiserade och alltid diskar efter maten, damsugar varje dag, plockar undan efter sig på en gång och aldrig har tvätt i tvättkorgen, önskar att jag också kunde bli så. Fast samtidigt, skulle jag ha någon fritid då? Jag är för lat för att göra allt på en gång. Jag älskar att slänga mig i soffan på kvällen och bara ligga, inte göra något mer ansträngande än att byta kanal på tvn.

Jag har en lite projekt på gång, kanske blir det som jag vill, vi får se. Jag är nervös och jag hoppas att allt går som jag vill. Men samtidigt är det grönare på andra sidan? Det är frågan det...  



Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag älsksar den där bilden på dig!

2009-03-02 @ 18:52:58
URL: http://dylikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0