1 vecka.

Idag så är det jobb som är på tapeten, men de ska bli skoj! Ska jobba med Emma, de ska bli roligt!.. Igår var en ganska lång dag kändes det som, som att den aldrig skulle ta slut. De började med att jobb sen assmöte och dagen fortsatte med träning och solning. Sen åkte jag hem och lagade lite mat och bara slappade i soffan, var hemma vid 20 tiden. Funderar om jag ska gå och köra ett lunch pass nu kl 12, men jag har ont i ryggen och egentligen borde hoppa över träning idag. Idag är det bara 1 vecka tills jag åker utomlands med min familj, de ska bli så roligt, börjar verkligen att längta nu. Men jag har inte packat någonting, borde kanske ta tag i den nu.

Trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Robin

En vecka kvar.. själv har man lite mer än en månad kvar:P

2009-02-05 @ 20:18:34
URL: http://hundrakilokarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0