Tillbaka!...

Det känns som att detta har varit det längsta dygnet någonsin! Sov bara 2 h natten mot fredag, upp kl 08 för att göra mig klar för att åka med bussen upp hit till Luleå igen, när jag väl sätter mig på bussen och försöker att sova så sitter det en kille bredvid mig som trycker upp sitt arsle i mitt knä så jag kunde inte sluta tänka på det. Så ingen sömn på bussen heller. När jag väl var framme så var det bara 2 h tills jag skulle börja jobba så hann inte med att sova då heller. Jobbade 10 h och nu sitter jag här, känner mig inte speciellt trött heller (övertrött förmodligen). Kattern har stökat ner så det är saker överallt (Ja, mina katter stökar faktiskt ner), så jag måste nog ta och städa innan jag lägger mig och sover. Är nu tillbaka här uppe i norr, eller ännu mera norrut, vill bara åka tillbaka igen. Fast på onsdag så åker jag igen :).. Blir till att jobba lördag och söndag, packa på måndag sen jobba tisdag och onsdag så dagarna kommer att flyga iväg=).. Tack Robin!

Natti natti gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0