Sista söndagen i Luleå..

Är nu trött i hela kroppen, skulle kunna lägga mig och sova på stuts, men känner att de är lite tidigt ännu. Jag gillar inte att lägga mig innan kl 23.. Min helg har gått ganska fort, visserligen har jag inte gjort något annat än att jobba heller, de blev ett riktig långt pass igår=/.. Men som tur är så finns det en gullig kille där ute som underhåller mig med sms när jag jobbar, tiden går så mycket fortare då.

Min pappa har nu varit upp och hämtat ner mina saker, så nu bor jag tillfälligt hos Linda, men byter till Emmas lägenhet imorgon. Känns verkligen att jag ska  flytta nu, jag har knappt några saker, bara en resväska med kläder..

Längtar sjukt mycket till helgen, de ska bli så himlans skoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0