Flyttpackar...

Då var jag igång med flytten, har packat sedan kl 10 imorse och det går riktigt bra, har tagit en liten paus nu. Mamma är också här och hjälper mig, tack. Ska snart börja med "köket" sen blir det till att åka och jobba. Känns riktigt skönt att var igång med detta, det känns som att det inte är allt för långt borta med flytten nu. Är faktiskt bara kvar i Luleå i 9 dagar till ;), sen är de Göteborg i en månad sen Övik:).. Skoj skoj=).. Pappa kommer på lördag och hämtar ner lägenheten så nu är det bara att ligga i dessa dagar och få allt klart, förstår inte hur man kan samla på sig så mycket saker, jag bor faktiskt inte speciellt stort, men har sjukt mycket grejer ändå!.. Nu måste jag fortsätta.. Önska mig lycka till!=)


       Flytta            Max Göteborg        Max Örnsköldsvik 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Det var fan en gammal bild på max i övik det! haha :)

2009-04-21 @ 16:30:43
URL: http://dylikt.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ha ha, riktigt gammal;)

2009-04-22 @ 02:12:11
URL: http://jessicasell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0