Vinter?

Torsdagen är nu över och det betyder att det bara är 1 arbetsdag kvar innan det är helg=).. Det märks verkligen att det är lov nu, det är så himlans mycket folk hela tiden, men tiden går otroligt snabbt på jobbet, Ska bli roligt att köra imorgon, vi är ett bra team.

Imorse när klev utanför dörren för att ta mig till jobbet så trodde jag att jag skulle svimma, -5 är det vinter nu? Ge mig sol och värme, eller åtminstonde min röda fjällräven jacka.

Jag var och solade idag, det var så himla skönt med lite värme nu när det är så kallt ute och det är ju inte helt fel att få lite färg nu i de kalla höst/vinter dagarna. Ska nog försöka att hinna med en sväng imorgon också, så att jag är allt blek inför helgen.

Passa er för alla läskiga typer imorgon! Det kanske kommer ett spöke och hälsar på hos dig, vem vet?

Vi ses i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0