Tankar

Nu är denna helg snart slut också.. Har jobbat hela helgen lång, men den har gått otroligt fort.

I fredag så gjorde jag inte alls mycket efter jobbet, satt hemma och tog det lugnt.. Jätte skönt fasktiskt.. Kollade lite på Idol och så..

Igår (lördag) så jobbade jag till kl 19, Linda och jag skyndade oss iväg och fixade lite mat.. Gjorde oss snygga och började drinka.. Kvällen fortsatte och vi begav oss till Cleo, de var väl sådär.. Men kvällen tog slut och lördagen var över.

Idag så har jag jobbat och tränat innebandy. Det har varit en mycket lärorik dag, men mycket tankar. Har kommit fram till att jag har en helt underbar vänn som alltid finns där.. Vill absolut inte förlora dig som vän!

Nu ska jag pyssla med något annnat..

Du är bra, ha en trevlig  kväll

Kommentarer
Postat av: Angelica

Wtf? Tränat inneandy? :o

2008-10-12 @ 22:18:10
URL: http://sjusadeles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0