Träningsvärk...

Emma sov hos mig inatt, låg och pratade länge tror att klockan blev närmare 04 innan vi somnade.. Vaknade vid 11 utav att telefonen ringde, beslöt oss för att kliva upp och när jag vände mig om i sängen så kände jag en smärta i hela kroppen, den värsta träningsvärk jag någonsing haft.. Har suttit vid datorn och försökt att få någon ordning på mitt brev, men jag blir aldrig riktigt nöjd så jag stängde ner och ska ta upp det ikväll istället..
Snart så ska vi ta och laga någon mat, åka och sola sen så ska vi träna.. Känns tungt med träning, men träningsvärkens bästa medicin är ännu mera träning.

Nu ska jag fokusera på annat och skriver nog ett inlägg till ikväll..

Ha en helt underbar eftermiddag och kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0