Idol

Då var denna helg avklarad och jag överlevde även denna ; ).. Har varit oerhört trött idag, men vad händer? När jag kommer hem så blev jag helt plösligt pigg.. Så typiskt. Varför blir det alltid så?..

Är nu ledig i 2 dagar, ska nog försöka att åka hem till Daniel och packa lite, måste börja ta tag i det där nu, det är ju trots allt bara 1½ vecka tils jag får flytta in i min egen lägenhet. Det ska bli så skönt! Längtar verkligen. Ska ringa min nya hyresvärd imorgon för att skriva kontrakt och få allt sånt avklarat.

Pratade med Mariell idag ( min ingifta syster) angående Idol finalen och det ser ut som att det blir av, ska fixa allt med betalning och sånt imorgon. Det ska bli så himla roligt att åka ner till Stockholm med Linda (min syster), Mariell, Christine och Linda. Åker ner på fredagen och stannar till söndag, så det blir Idol, shopping och fest.. Så roligt.

Usch, jag måste verkligen träna imorgon med tanke på att jag ätit i helgen.. Flottar verkligen när jag jobbar natt helger! Inte bra..

Du är så himla bra, får mig på så bra humör


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0