Happy face

Sitter nu och slöar efter en dag på stan, shoppade ingenting faktiskt. Det var bara mina kära vänner som gjorde av med pengar idag. Köpte en ny dator för en månad sen, men tyvärr så har det fastnat ett svart sträck rakt över skärmen på den så jag var in på Teknik magasinet för att höra om detta och fick då beskedet att komma in med den på måndag.

Ska nu snart åka och jobba, jobbar natt helg hela lååååånga helgen, känns mindre roligt, men va tusan, måste göra det ibland också. Jobbar med riktigt roliga vänner idag så de blir bra tempo idag! Skoj..

Nu ska jag gosa med mina älskade katter!

Ha en super trevlig fredag kväll

Kommentarer
Postat av: Stina

Kul att hitta din blogg.. ha en bra kväll på jobbet. kraaam

2008-10-25 @ 12:47:26
Postat av: Angelica

Du är bäst!

2008-10-26 @ 04:34:21
URL: http://sjusadeles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0