Fulla människor

En fråga som jag ställde mig idag var, är jag otrevlig när jag är onykter? Jag upplever mig inte som otrevlig när jag är onykter och de hoppas jag inte att någon annan gör heller. Har blivit kallad det ena och det andra idag, allt från h..a till vacker (tycker mer om att bli kallad det sist nämda). Fulla tjejer är otroligt duktiga på att vara totalt ointresserade av vad man säger och totalt ignorerar andra. Usch och fy.. Hoppas innerligt att jag inte är sånn, men de tror jag inte.

Förresten, glöm inte att ställa tillbaka klockan;)..

God natt

Kommentarer
Postat av: Stina

nää jag har inte glömmt klockan ;)

2008-10-26 @ 17:06:48
Postat av: Angelica

Jag tycker inte att du är otrevlig när du är full, kom och bli full med mig! :D

2008-10-26 @ 18:02:40
URL: http://sjusadeles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0