Fest;)

Kläddilemma! Vad ska jag ha på mig inför ikväll? En svart klänning och rött skärp, lila klänning eller shorts? Jag kan inte bestämma mig, måste nog testa allt en gång till och känna efter lite mer. Jag ska vara snygg idag, haha.. Inte läskig som alla andra. Har längtat till denna kväll hela veckan, så låt den bli så bra som möjligt. Det är Cleo med Emma och gänget som gäller ikväll, de ska bli så himlans skoj. Ska vara hemma hos Viktor innan, men lite folk från jobbet och några till, tror jag?

Kanske jag ska hoppa in i duschen,  testa mina kläder en gång till, måla mina naglar, sminka mig och fixa håret.
Det är på tiden att börja!

Ha en helt underbar kväll, tänker på dig min sköna böna

Kommentarer
Postat av: Stina

tack för en trevligg kväll.. men hitta er fan inte inne på cleo ;)

2008-11-01 @ 11:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0