En mysig dag.

Vilken bra dag jag haft.. Fick sovmorgon idag, vaknade först vid 11, men somnade om lika fort och vaknade vid 13.30, så skönt. Tror verkligen att jag behövde det. Sen så var det möte och middag med jobbet som gällde, var på Baan Thai och ät och drack gott vin. Är nu hemma och är pigg som tusan, bra de när man börjar kl 08 imorgon.

Längtar till helgen, då blir det party som aldrig förr;).. Haha, fick frågan av en vän hur jag orkar att parta så mycket, men jag är ung och orkar absolut med fest. Vad ska man annars göra? Sitta hemma med godis och se lite deprimerad ut, haha.. Aldrig.

Göra något vettigt kanske..

God natt, tänker på dig!

Kommentarer
Postat av: Stina

jessica.. vem är de du tänker på då?? nu är jag nyfiken ;) Pusss

2008-10-30 @ 15:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0