En ledig dag

Fullt upp hela dagen..Klev upp kl 10, åkte och hämtade Emma vid 11 och åkte in på stan.. Gick på jobbet en sväng och hämtade lite saker och hejade på Linda, sen så gick vi på body pump, hela jag skakade när vi var klara, trodde seriös att jag skulle dö.. Haha... När vi hade duschat och gjort oss klara så gick vi och åt lite lunch. Satt och små pratade i 2 timmar, åkte hem till mig och tog det lugnt en stund innan vårat möte med Anna och Linda. Gick och fikade i 2,5 timme och bara kollade på folket och pratade om allt mellan himmel och jord. När vi åkte därifrån så kom jag och Emma på att vi inte hade ätit någon middag och beslöt oss då för att äta en god sallad.. Sitter nu här med Emma och äter vindruvor i myskläder och bara myser.. Ska ägna lite tid till henne nu och fortsätta våra samtal;)..

Ha en trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: Angelica

Wow, jag blir så avundsjuk på Emma som får umgås så mycket med dig :)

Puss&Kram på er båda!

2008-10-09 @ 14:30:35
URL: http://sjusadeles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0